RBDO – Rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych – od ponad 5 lat zapewnia kompleksowe wdrożenia z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych.

Korzystając z wieloletniej praktyki naszych ekspertów obecnie realizujemy audyty i wdrożenia z zakresu dostosowania przedsiębiorstw oraz jednostek organizacyjnych do wymagań Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r., tzw. RODO.

Zespół RBDO zapewni Państwu produkty i usługi gwarantujące spełnienie wymogów UE RODO – audyty, szkolenia otwarte i wewnętrzne, e-learningi, procedury i dokumentacje UE RODO, kompleksowe wdrożenia i doradztwo w zakresie UE RODO 2018.

Zespół wdrożeniowy UE RODO tworzymy wspólnie z renomowaną kancelarią – gwarantując najwyższą jakość usług i europejskie standardy:

W GRONIE NASZYCH KLIENTÓW W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH SZKOLEŃ, AUDYTÓW I WDROŻEŃ PROCEDUR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ZNAJDUJĄ SIĘ M.IN.:

  • Molex Sp. z o.o.
  • Archiwum Polska Akademia Nauk
  • TPV Displays Polska Sp. z o.o.
  • PRO-CARPET S.A.
  • ARCTIC PAPER KOSTRZYŃ SA
  • Centrum Serwisowe MIK S. Kaca i A. Kaca Sp. Jawna
  • AMAFRUT – EXPORT – IMPORT – SP. Z O.O.
  • BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI „ALMATUR-POLSKA” Spółka Akcyjna
  •  Grupa Producentów Owoców i Warzyw „Gospodarstwo Ogrodnicze T. Mularski” Sp. z o.o.
  • Grupa Prokad Sosińscy Sp. J.
  • Factory Network S.A.
  • Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg sp. z o.o.
  • Zeszuta Sp. z o.o. Dealer Mercedes Benz
  • Hilton Garden Hotels Global Investment Group Sp z o.o .
  • Hunnebeck Polska Sp. z o.o
  • Monini Polska Sp. z o.o.
  • OFIZ Sp. z o.o. SKA
  • Hydro-Tech Sp. z o. o.
  • Gerere Volunteering Siadkowski I Jeska Spółka Jawna
  • Eland Management Sp. z o.o. S.K.A.
  • Holiday In Kraków
  • Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o.
  •  

    KADRA ZARZĄDZAJĄCA RBDO:

    Łukasz Cieniak – Dyrektor Generalny RBDO

    lcDyrektor Generalny RBDO – Rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych, przedsiębiorca z bogatym doświadczeniemi w zakresie audytów i wdrożeń systemów ochrony danych osobowych. Wykładowca Przedmiotu: Audyt i wdrożenia ochrony danych osobowych w Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu.

    M: +48 664 484 218
    biuro@rbdo.pl

    • Absolwent INP Uniwersytetu Warszawskiego.
    • Twórca wydawnictw prawnych i Prezes Zarządu kancelarii RBDO oraz Stowarzyszenia na Rzecz Rozpowszechniania Wiedzy o Ochronie Danych Osobowych
    • Współpracuje z renomowanymi kancelariami adwokackimi w Polsce, zapewniając optymalne kompetencje dla najbardziej zaawansowanych projektów prawnych.
    • Jako Dyrektor Generalny RBDO posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze Klientów korporacyjnych oraz instytucjonalnych w polskim i międzynarodowym środowisku.
    • Złożone zagadnienia prawne przedstawia w praktyczny sposób, przybliżając je czytelnie audytorium niekoniecznie z prawnym wykształceniem.

    Karol Cieniak – Dyrektor Działu Prawnego RBDO

    Dyrektor Działu Prawnego RBDO – rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych, Radca Prawny z bogatym doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemów bezpieczeństwa informacji w polskich i międzynarodowych organizacjach.

    • Absolwent Kolegium Prawa Akademii im. Leona Koźmińskiego specjalizacji Europejskie i Polskie Prawo Gospodarcze i Finansowe
    • Uczestnik Studiów Podyplomowych „Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji i inspektora ochrony danych” w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk (PAN).
    • Specjalista Prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Wieloletni praktyk w zakresie audytów i wdrożeń systemów ochrony danych osobowych w polskich i międzynarodowych organizacjach.
    • Twórca autorskich materiałów wdrożeniowych w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz e-szkoleń w tym obszarze tematycznym.
    • Prowadzi szkolenia w niezwykle zaangażowany sposób. Płynnie wiąże wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami oraz z przykładami wdrożeń w organizacjach, czyniąc dla nich najtrudniejsze kwestie ciekawymi i zrozumiałymi.
    • Autor publikacji: 
      −    Wybrane zagadnienia związane z obowiązkiem prowadzenia rejestru czynności przetwarzania, Monitor Prawniczy, Nr 3/2018
      −    Obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych, Monitor Prawniczy, Nr 16/2018
      −    Powierzanie przetwarzania danych osobowych, Monitor Prawniczy 2019 (w trakcie publikacji)
      −    Zmiany w prawie UE w zakresie ochrony danych osobowych – omówienie kluczowych pojęć, RBDO 2016
      −    Ogromna rozpiętość potencjalnych kar finansowych, Rzeczpospolita,  21.05.2018

    Joanna Dobkowska – adwokat, ekspert prawa ochrony danych, doradztwo ABI

    Adwokat przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, ekspertka w zakresie wdrożeń ochrony danych osobowych z wieloletnią praktyką.

    • Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    • Mediator
    • Audytor i wdrożeniowiec w zakresie systemów ochrony danych w polskich i międzynarodowych firmach i instytucjach.
    • Specjalistka w zakresie doradztwa ABI – Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
    • Realizuje doradztwo w zakresie specjalizacji prawa konsumenckiego, tworzenia regulaminów e-commerce.
    • Posiada rozległe doświadczenie w bieżącej obsłudze podmiotów gospodarczych oraz sprawach związanych z tworzeniem, funkcjonowaniem i przekształcaniem spółek z udziałem kapitału polskiego i zagranicznego, oddziałów i przedstawicielstw przedsiębiorców zagranicznych, fundacji i stowarzyszeń.
    • Trenerka w zakresie skomplikowanych materii prawa, która w jasny i czytelny sposób prezentuje nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia.

     Zespół wdrożeniowy UE RODO tworzymy wspólnie z renomowaną kancelarią z Warszawy

    Gwarantując najwyższą jakość usług i europejskie standardy!


    logo Kancelarii Prawniczej Barylski T., Olszewski A., Brzozowski A.

    Audyty i wdrożenia procedur ochrony danych
    UE (RODO) 2018 – RBDO PREMIUM

    Wiedza, kompetencje i doświadczenie kadry RBDO oraz renomowanej kancelarii prawnej
    zapewnią Państwu wdrożenia systemów ochrony danych na najwyższym poziomie!

    Barylski T., Olszewski A., Brzozowski A.
    KANCELARIA PRAWNICZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

    ADRES:
    UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 4/6
    POKÓJ 115
    WARSZAWA 00-333, POLSKA

    Ponad 25 lat doradztwa prawnego
    na polskim rynku

    Prawnicy z Kancelarii „BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A.” już od 21 lat pomagają przedsiębiorcom i Klientom indywidualnym w rozwiązywaniu problemów prawnych wszelkiego rodzaju.

    Prowadzimy stałą obsługę firm z zakresu prawa handlowego, reprezentujemy
    Klientów w sporach sądowych, tworzymy umowy i asystujemy przy prowadzeniu skomplikowanych inwestycji.

    TEL: (48-22) 828 60 60
    FAX: (48-22) 828 71 71
    http://bob.com.pl

    Rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych
    Ul. Kopalniana 22a /7
    01-0321 Warszawa
    tel.: 222-905-320

    Legis Profile Sp. z o.o.

    NIP: 522-302-50-86
    KRS: 0000549436

    Specjalistyczne wiedza w zakresie ochrony danych, pozwala nam na realizację kompleksowych wdrożeń ochrony danych.

    Z naszych produktów i usług skorzystało już blisko 10 tys. podmiotów.

    Nasi eksperci prawa ochrony danych gwarantują najwyższą wiedzę i kompetencję.

    Zrealizowaliśmy szkolenia dla ponad 200 podmiotów polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji państwowych i jednostek budżetowych.

    Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu: zapytanie@rbdo.pl

    Infolinia: 222-905-320 Kom.: +48 664 484 218



    Adam Brzozowski – Profesor tytularny, Radca Prawny

    • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
    • Pracownik naukowy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (wieloletni dyrektor Instytutu Prawa Cywilnego).
    • Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
    • Ekspert z zakresu prawa umów.

    Autor licznych publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, w tym współautor komentarzy do Kodeksu cywilnego (Komentarz do Kodeksu cywilnego pod red. prof. dra hab. K. Pietrzykowskiego tom I i II) oraz Systemu Prawa Prywatnego, opracowań podręcznikowych dotyczących prawa zobowiązań oraz wielu innych publikacji książkowych a także artykułów i glos, publikowanych w renomowanych czasopismach prawniczych.

    Wojciech Kocot – Profesor tytularny, Radca Prawny

    • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
    • Pracownik naukowy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik Katedry Prawa Cywilnego Porównawczego.
    • Wicedyrektor Instytutu Prawa Cywilnego. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Konfederacji „Lewiatan” oraz przy Związku Banków Polskich oraz Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, ponadto wpisany na listę arbitrów Centrum Mediacji i Arbitrażu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO).

    Ekspert w dziedzinie prawa umów i prawa nowych technologii, autor licznych publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, międzynarodowej sprzedaży towarów, odpowiedzialności odszkodowawczej w tym współautor komentarzy (System Prawa Prywatnego), opracowań podręcznikowych w zakresie prawa zobowiązań oraz wielu publikacji książkowych, artykułów i glos publikowanych w renomowanych czasopismach prawniczych.

    Michał Stryjewski – Adwokat

    • Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
    • Ukończył aplikację sądową zakończoną egzaminem sędziowskim a następnie uzyskał wpis na liście adwokatów przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.
    • Zdobyte doświadczenie podczas praktyk w wielu sądach warszawskich wykorzystuje z powodzeniem wykonując zawód adwokata.
    • Jest liderem zespołów procesowych w największych i najbardziej złożonych sporach sądowych prowadzonych przez kancelarię. Występuje w charakterze pełnomocnika zarówno przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi jak i sądami polubownymi. Specjalizuje się w prawie procesowym, prawie cywilnym oraz prawie ochrony danych osobowych.
    • Doradzał największym polskim i zagranicznym przedsiębiorcom takim jak: Telekomunikacja Polska S.A., Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Softbank S.A. (obecnie Asseco), Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Pocztowy S.A., Bartimpex S.A., Toyota Bank Polska S.A., Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o., Mostostal Warszawa S.A., Gallaher Sp. z o.o. (obecnie JTI Sp. z o.o.).


    Paweł Helta – Radca Prawny

    • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
    • Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem.
    • Ukończył aplikację radcowską zakończoną egzaminem radcowskim a następnie uzyskał wpis na liście przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.
    • Specjalizuje się w prawie cywilnym, prawie ochrony danych osobowych oraz prawie handlowym.
    • Koordynował i uczestniczył w procesach wdrażania procedur ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwach o złożonych strukturach.
    • Świadczy lub świadczył pomoc prawną m.in. na rzecz:  Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o., Leroy Merlin Polska Sp. z o.o., Gminy Miasta Józefowa, Cresa Polska Sp. z o.o., TTcomm S.A. oraz Mostostal Warszawa S.A. Występuje w charakterze pełnomocnika zarówno przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi jak i sądami polubownymi.

    • Opinie o szkoleniach i wdrożeniach RBDO

    Agnieszka Bergier-Klohes, Manager ds. sprzedaży i produktu SPLAST TRAVEL Sp. z o .o., Uniglobe Global Partner

    Materiały otrzymane od Państwa postrzegamy jako przygotowane na najwyższym poziomie zarówno jeśli chodzi o treści merytoryczne jak i podział funkcjonalny. W oparciu o Państwa materiały stworzyliśmy bardzo klarowną politykę wewnątrz naszej firmy, uporządkowaliśmy wszystkie obszary zarówno w części teoretycznej jak i zastosowań praktycznych. Materiały wyczerpały wszelkie pytania i wątpliwości, jakie mieliśmy przed implementacją polityki ochrony danych, pozwoliły wprowadzić pewne niezbędne procesy oraz z sukcesem zamknąć projekt RBDO z początkiem roku 2015. Dziękujemy również za pomoc merytoryczną, możliwość stałego kontaktu podczas trwania projektu oraz wsparcie „po sprzedażowe”. Z przyjemnością rekomendujemy Państwa usługi.

    P.H.U OMEGA Marcin Jasek

     Materiały przygotowane przez RBDO są przejrzyste, dokładne i bardzo szczegółowe. Załączone instrukcje wdrożeń oraz wypełniania dokumentów są zrozumiałe i nie nastręczają problemów w ich wykonaniu. Dodatkowym atutem jest ciągła konsultacja, podczas której Pracownicy RBDO starają się wytłumaczyć pojawiające się niejasności, a co najważniejsze podchodzą do każdego Klienta indywidualnie co stanowi ogromny atut przy współpracy.

    Borys Bojańczyk Dyrektor NEOPROGRESBUD

    Pozytywnie oceniamy zakupiony komplet dokumentacji RBDO. Za realnie niewielki koszt otrzymaliśmy kompletne i przejrzyste narzędzie, dzięki któremu wdrożony został system zgodny z obowiązującymi przepisami, często trudnymi w interpretacji dla osób nie zajmujących się wcześniej tymi zagadnieniami. W naszej opini polecamy rozwiązanie zaproponowane przez Zespól RBDO.

    Daniela Stoltmann „STOL-FIN” s.c.

    Niniejszym potwierdzam, ze wdrożenie dokumentacji prztwarzania danych osobowych przebiegło prawidłowo. Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymanych w tym temacie materiałów. Zostały one przygotowane profesjonalnie i zarazem w sposób bardzo przejrzysty i cztelny. Z pozdrowieniami Daniela Stoltmann „STOL-FIN” s.c.

    Dariusz Sobczak, Kierownik Działu Informatyki Drogowa Trasa Średnicowa S.A.

    Otrzymane materiały oceniam jako rzetelnie i profesjonalnie przygotowane. Doceniam także udzieloną mi mailowo odpowiedź na pytanie chociaż nie wykupiłem usługi konsultacyjno/wdrożeniowej.

    Piotr Sławomir Szabat, Spółdzielnia Kółek Rolniczych

    Materiały porządnie przygotowane merytorycznie, do każdej kwestii znajdziecie stosowne wyjaśnienie, bardzo dobry kontakt mailowy i telefoniczny w razie wątpliwości i pytań . Wykorzystałem w firmie i jestem bardzo zadowolony. Zaoszczędziłem wiele czasu i pieniędzy.

    Elżbieta Rolbiecka, Kierownik Administracji, Fundacja „Wspólnota Gdańska”

    Materiały RBDO są na tyle przejrzyste, że nawet osoba nie posiadająca wiedzy na temat bezpieczeństwa danych spokojnie poradzi sobie z wdrożeniem systemu ochrony oraz polityką bezpieczeństwa danych. Warto było zainwestować niewielką relatywnie kwotę na zakup materiałów w Państwa firmie w miejsce drogich szkoleń.

    Doradca Podatkowy, Marek Płoszaj, Biuro Rachunkowe

    Dostarczone materiały są uporządkowane w folderach, dzięki czemu łatwo odnajduje się interesujący temat. Instrukcje są napisane zwięźle, co sprawia, że wypełnienie dokumentów nie stanowi problemu. Wszystkie pozostałe materiały są napisane w sposób przejrzysty i zrozumiały dla czytelnika.

    Zapraszamy do współpracy!

     

    Oferujemy profesjonalne usługi doradcze w zakresie wdrożenia procedury UE RODO –  dlaczego już teraz należy rozpocząć czynności?

    Nowe przepisy Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r., tzw. RODO zostaną przyjęte do stosowania dnia 25 maja 2018 roku. 

    • Oprócz RODO toczą się finalne prace na nową ustawą o ochronie danych osobowych oraz pakietem nowelizującym przepisy ponad 130 innych ustaw – między innymi kodeks pracy – przepisy krajowe będą przyjęte najpóźniej do 25 maja 2018 roku.

    • Nowe przepisy o ochronie danych przewidują administracyjne kary pieniężne za naruszenia obowiązków przewidzianych w RODO do 20 mln EURO lub wysokości do 4 % całkowitego rocznego światowego obrotu z poprzedniego roku obrotowego (przy czym zastosowanie ma kwota wyższa).

    • W wielu firmach pojawi się obowiązek powołania stanowiska niezależnegoInspektora Ochrony Danych

    • Pojawi się wiele nowych obowiązków, m. in. wprowadzenie procedur oceny ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych, prowadzenia rejestrów czynności przetwarzania czy zgłaszania naruszeń ochrony danych w 72 h Urzędu Ochrony Danych.

    REALIZACJA UE RODO – CO ROBIMY W RAMCH KOMPLEKSOWEJ USŁUGI?

    1. Przeprowadzamy szkolenie dla osób, które w ramach organizacji pełnią szczególnie istotne funkcje związane z przetwarzaniem danych osobowych (w szczególności dział IT, HR, finanse oraz administracja). W ramach szkolenia staramy się ująć praktyczne problemy, z którymi uczestnicy spotykają się przy wykonywaniu swoich codziennych obowiązków.

    2. Dokonujemy audytu w formie indywidualnych konsultacji z reprezentantami poszczególnych działów, funkcji i stanowisk w celu zidentyfikowania kluczowych obszarów związanych z przystosowaniem do reformy prawa ochrony danych osobowych

    3. Zwracamy uwagę na elementy, które w szczególności powinny być uwzględnione w ramach konkretnych działów i stanowisk – np. w zakresie minimalizacji gromadzonych danych (czy pewne kategorie informacji są zbędne, czy są gromadzone niepotrzebnie).

    4. Dokonujemy identyfikacji mogących mieć zastosowanie podstaw prawnych przetwarzania danych w stosunku do konkretnych kategorii informacji – co połączone jest z zaleceniami w zakresie dokonania inwentaryzacji zasobów informacyjnych (data mapping). Dokonanie inwentaryzacji zasobów informacyjnych należy do wewnętrznych obowiązków organizacji, pomagamy jednak przy ustaleniu sposobu (metodologii) jej przeprowadzenia. Także o odniesieniu do okresów retencji danych i ich uzasadnienia.
    5. W sytuacji, w której istnieje możliwość wyboru pomiędzy różnymi podstawami prawnymi przetwarzania danych przedstawiamy osobie decyzyjnej plusy i minusy konkretnych wariantów.

    6. Dostarczamy projekt metodologii przeprowadzenia wstępnej analizy ryzyka i wskazujemy, jakimi narzędziami posłużyć się przy jej przeprowadzaniu. Oddzielnie przedstawiamy narzędzia pomocne przy dokonywaniu DPIA (analizy ryzyka, o której mowa w art. 35 RODO). Pomagamy w przyjęciu ostatecznego sposobu najodpowiedniejszego dla klienta (w oparciu o wytyczne GIODO z grudnia 2017 roku „Jak rozumieć  podejście oparte na ryzyku?” oraz „Jak stosować  podejście oparte na ryzyku?”, z wykorzystaniem zaleceń normy ISO 27005 oraz ISO 29134)

    7. Pomagamy w prawidłowym sformułowaniu klauzul informacyjnych, uwzględniających wymagania przyjęte w art. 13 i 14 RODO oraz wytycznych grupy roboczej art. 29 z 28 listopada (WP 260 – „Guidelines on transparency under Regulation 2016/679”) oraz rozważenie sposobu przekazywania tych informacji podmiotom danych.

    8. Pomagamy w prawidłowym sformułowaniu klauzul zgód (o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgód), oraz przyjęciu sposobów ich pozyskiwania i weryfikowania w sposób zgodny z art. 7 RODO oraz wytycznymi grupy roboczej art. 29 z 28 listopada 2017 roku (WP 259 – „Guidelines on Consent under Regulation 2016/679”).

    9. Pomagamy w prawidłowym uzupełnieniu rejestrów czynności przetwarzania, o którym mowa w art. 30 ust. 1 lub rejestru wszystkich kategorii czynności, o którym mowa w art. 30 ust. 2 RODO (o ile klient działa jako procesor)

    10. Identyfikujemy relacje, które wymagają zawarcia umów powierzenia przetwarzania w rozumieniu art. 28 RODO oraz dostarczamy projekty tych umów.

    11. Pomagamy w opracowaniu procedury naruszeniowej i przyjęciu metodologii klasyfikowania naruszeń ochrony danych osobowych obejmującej prowadzenie wewnętrznego rejestru naruszeń, zgłaszania naruszeń do organu nadzorczego oraz informowanie osób, których naruszenie dotyczyło – z uwzględnieniem wymagań ustanowionych w art. 33-34 RODO oraz wytycznych grupy roboczej art. 29 z 3 października 2017 roku (WP 250 – „Guidelines on Personal data breach notification under Regulation 2016/679”) oraz dokumentu ENISA z grudnia 2013 roku „Recommendations  for a methodology of the assessment  of severity of personal data breaches”.

    12. Pomagamy (w razie potrzeby) przy uregulowaniu relacji w ramach grupy kapitałowej w uwzględnieniem relacji z podmiotami spoza EOG poprzez poinformowanie o możliwych wariantach (Binding Corporate Rules, standardowe klauzule umowne, umowy powierzenia przetwarzania, przyjęcie koncepcji współadministratora).

    13.    Monitorujemy zmiany legislacyjne, zmieniającą się praktykę oraz rekomendacje i wytyczne wydawane przez Komisję Europejską, Grupę robocza art. 29/EROD, GIODO/UODO – uwzględniamy sytuację prawną zarówno na szczeblu lokalnym (w szcególności poprzez udział w konferencji Ministerstwa Cyfryzacji 15 stycznia 2017 roku na temat podsumowania konsultacji społecznej ustaw dostosowujących polski stan prawny do RODO), oraz europejskim.

     

     

     

     


    Oferty pracy

    Masz pytanie?

    Jeśli mają Państwo pytania dotyczące oferty zapraszamy na infolinię,
    pon.- pt. w godz. 9 -17,
    Infolinia: 22 487 86 70 lub +48 724 570 436



    Informacje i pytania:
    biuro@rbdo.pl

    Biuro obsługi RBDO
    Legis Profile Sp. z o.o.
    ul. Kopalniana 22a/7
    01-321 Warszawa

    NIP: 522-302-50-86
    KRS: 0000549436
    PRZYGOTUJ FIRMĘ NA NOWE PROCEDURY OCHRONY DANYCH (RODO) 1-2 DNI SZKOLENIA + Consulting eksperta do maja 2018!

    Masz pytania?
    Pisz na biuro@rbdo.pl
    lub dzwoń: 22 487 86 70 lub +48 664 484 218



    REJESTRUJ




    Immediate Gains